Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.  

Pomoc

 

Co to jest „symetryczne łącze”?

Symetryczne łącze – szybkość pobieranych i wysyłanych danych odbywa się z tą samą prędkością.

Jaki jest miesięczny limit pobieranych danych?

Korzystając z usług naszej sieci możesz pobierać dane bez żadnych ograniczeń

Ile mogę założyć skrzynek mailowych?

Każdy abonent może posiadać nie limitowaną ilość skrzynek pocztowych.

Co powinienem zrobić, aby otrzymać zewnętrzny adres IP i ile kosztuje ta usługa?

W celu otrzymania zewnętrznego adresu IP należy wysłać maila z taką dyspozycją; usługa jest bezpłatna.

Czy korzystając z usługi Nstream muszę kupić modem albo router?

Aby korzystać z usługi Nstream wymagany jest zestaw kliencki wyposażony w router.

W skład zestawu wchodzą następujące elementy; antena panelowa, router, zasilacz). Wyjątkiem są klienci, którzy korzystają z naszych usług w sieciach osiedlowych.Wówczas usługa zakończona jest zawsze routerem posiadającym oprócz 4 wejść kablowych dodatkową antenę do połączeń bezprzewodowych.

Czy będę mam dostęp do Internetu na nowym komputerze?

Aby móc korzystać z Internetu na nowym urządzeniu należy podłączyć przewodem sieciowym nowy komputer do routera (gniazdo RJ45) i ustawiać adres sieciowy na DHCP -automatyczne pobieranie. Natomiast w przypadku połączeń bezprzewodowych koniecznie będzie podania hasła zabezpieczającego połączenia WiFi. Hasło jest ustalane przez klienta w momencie instalacji sprzętu.

Co powinienem zrobić, aby mieć zainstalowany Internet w moim mieszkaniu?

W celu zainstalowania Internetu w nowym lokalu należy skontaktować się z naszym biurem. Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Dzwoniąc należy przygotować dane osoby kontaktowej: imię, nazwisko, adres instalacji , numer telefonu, aby technik mógł oddzwonić i umówić się na instalację.

Mieszkam w małej oddalonej miejscowości za Krosnem czy mogę mieć w swoim domu zainstalowany zestaw z firmy IT Systematic Group?

Możliwości zainstalowania Internetu w małych miejscowościach są zleceniami indywidualnymi. W celu sprawdzenia czy istnieje taka możliwość należy skontaktować się z naszym biurem.

Co powinienem zrobić, aby zmienić prędkość Internetu?

W tym celu należy skontaktować się z pracownikiem biura IT Systematic Group., który sporządzi aneks do umowy. Prędkość Internetu zostaje zmieniana od pierwszego dnia miesiąca po uprzednim dostarczeniu do naszego biura podpisanego aneksu do umowy.

Definicje

Symetryczne łącze – szybkość pobieranych i wysyłanych danych odbywa się z tą samą prędkością.

Brak limitu pobieranych danych – nie ma ograniczeń co do ilości pobieranych danych

Bezpłatne skrzynki mailowe – każdy klient korzystający z usługi IT Systematic Group może mieć założonych do 5 bezpłatnych skrzynek mailowych

Zewnętrzny adresu IP – każdy abonent domyślnie korzysta z wewnętrznego IP; na życzenie klient może otrzymać bezpłatnie jeden zewnętrzny adres IP

Kolejne urządzenie bez opłat – w ramach jednej opłaty (aktywacyjnej oraz abonamentowej) istnieje możliwość przypisania dowolnej liczby urządzeń potrzebujących dostępu do sieci internet.

Umowa na czas nieokreślony – klient, decydujący się na zawarcie umowy na czas nieokreślony sam decyduje jak długo będzie korzystał z usług; przy rozwiązaniu umowy obowiązuje jednomiesięczny okres wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec ostatniego dnia pełnego miesiąca

VoIP - technologia umożliwiająca przesyłanie dźwięków za pośrednictwem łącza internetowego.

Termin płatności – określona w Fakturze data, do której należy uregulować należność;

Daty graniczne – daty określające początek i koniec zawieszenia Usługi;

Instalacja – zbiór technicznych czynności wykonanych przez Technika umożliwiających Abonentowi dostęp do Usług;

Technik – osoba upoważniona przez Operatora do dokonywania wszelkich instalacji, napraw technicznych oraz podpisywania „Umów dotyczących usług telekomunikacyjnych”

13 432 38 08
Zrób test łącza

Księgowość i finanse